Garantijas noteikumi

FindGlass uzņemas nodrošināt garantiju uz šādiem nosacījumiem:

  1. Auto stiklu maiņas Garantija nodrošina, ka 24 (divdesmit četrus) mēnešus pēc transportlīdzekļa atjaunošanas darbu nodošanas klientam, FindGlass bez maksas veiks defektu novēršanu, kas radušies nekvalitatīvu rezerves daļu, servisa pieļauto kļūdu, nepareizu materiālu lietošanas vai nepareizu darba paņēmienu dēļ. Garantija ir spēkā 24 (divdesmit četri) mēnešus no transportlīdzekļu atjaunošanas darbu nodošanas brīža klientam, izņemot, ja FindGlass vai rezerves detaļas ražotājs ir noteicis citu garantijas laiku.
  2. Auto stiklu remontam tiek dota Mūža Garantija! Ja piemēram vējstikls, kuram veikts remonts, remontētajā vietā plīst atkāroti, tad FindGlass apņemas klientam kompensēt remontdarbu izmaksas atlaides veidā no jauna vējstikla iegādes vai uzstādīšanas izmaksām.
  3. Garantijas laikā transportlīdzeklim konstatētie defekti, kas radušies šajā garantijas apliecinājuma 1. punktā minēto iemeslu dēļ, tiks novērsti, vai nu nomainot defektēto rezerves detaļu vai veicot atbilstošus transportlīdzekļa remonta darbus.
  4. Garantijas laikā transportlīdzeklim aizvietotajām rezerves detaļām (auto stikliem, moldingiem, klipšiem, sensora geliem un tml.) vai veiktajiem remonta darbiem garantijas nosacījumi nemainās un tās periods nepagarinās.
  5. Garantija neattiecas uz dabisku nodilumu un nolietošanos. Kā arī uz auto stiklu skrāpējumiem, uzsitumiem, virsbūves bojājumiem, krāsas/lakas pārklājuma bojājumiem un citiem mehāniskiem bojājumiem, kuri radušies pēc tam, kad automašīna ir nodota lietotājam. Visas pretenzijas pieņemam līdz izbraukšanai no FindGlass servisa.
  6. Garantija netiek nodrošināta transportlīdzeklim uzstādītām lietotām, remontētām vai klienta piegādātajām rezerves detaļām kā arī jaunām rezerves detaļām gadījumā, ja transportlīdzeklis ir bijis iesaistīts CSN, kas ietekmē virsbūves stiprību, pareizu virsbūves ģeometriju, atklāta korozija un citos līdzīgos gadījumos.
  7. Garantija attiecas tikai uz tiem transportlīdzekļa atjaunošanas pakalpojumiem un tam aizvietotajām rezerves detaļām, kas norādīti šim apliecinājumam pievienotajā atjaunošanas darbu tāmē vai servisa uzdevumā, vai rēķinā un atbilst šajā apliecinājumā minētajiem nosacījumiem.
  8. Iestājoties garantijas gadījumam, klientam ir jāvēršas FindGlass servisā 10 darba dienu laikā un jāuzrāda transportlīdzeklis vai jāiesniedz iesniegums brīvā formā elektroniski, pievienojot lietas būtību apliecinošus attēlus, caur FindGlass kontaktformu izvēloties tēmu – Garantija. Forma pieejama šeit. Ja klients, pirms vēršanās pie FindGlass, būs pašrocīgi vai pie trešajām personām veicis jebkādas darbības, kas tieši vai netieši vērstas uz pakalpojumu objektu, t.sk., remontu papildināšanu vai uzlabošanu, tas zaudē tiesības pieteikt jebkādus prasījumus par sniegtā pakalpojuma neatbilstību kvalitātes prasībām un saņemt ar tiem saistītus atlīdzinājumus. Garantijas apliecinājumā lietotie termini atbilst Vispārējiem transportlīdzekļu atjaunošanas pakalpojumu noteikumos lietotajiem terminiem un jautājumi un pušu tiesiskās attiecības, kas nav noteiktas un atrunātas šajā apliecinājumā, tiks risinātas saskaņā ar Vispārējiem transportlīdzekļu atjaunošanas pakalpojumu noteikumiem un Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Šajā garantijas apliecinājumā dotā garantija neietekmē Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktās klienta prasījuma tiesības.